SoyInspirAcción_fotos amb globus

domingo, marzo 08, 2015


Un grup de bloggers es van proposar un projecte creatiu anomenat #soyInspirAcción. Qui millor que elles mateixes per presentar-lo:
Un grupo de bloggers se propusieron un proyecto creativo llamado #soyInspirAcción. Quién mejor que ellas mismas para presentarlo:

InspirAcción nace para ser una comunidad que fomente la inspiración y la creatividad de todas las formas posibles!. Queremos transmitir sensaciones, dejarnos inspirar, gestar ideas, queremos hacer de lo ordinario ¡algo extraordinario!!.

Bàsicament consisteix en que el primer dilluns de cada mes, una de les bloggers col.laboradores proposa un projecte creatiu. Aquesta setmana la @clarabmartin ha proposat fer una foto amb globus. Ella és una apassionada de la fotografia i el seu repte creatiu havia de consistir en alguna cosa relacionada amb això. I res, imagineu-vos amb lo poc que m'agrada a mi complicar-me la vida, doncs m'hi vaig apuntar de seguida. No cal dir que l'Elna va trigar menys d'un segon a apuntar-se al carro.

Básicamente consiste en que el primer lunes de cada mes, una de las bloggers colaboradoras propone un proyecto creativo. Esta semana @clarabmartin ha propuesto hacer una foto con globos. Ella es una apasionada de la fotografía y su reto creativo debía consistir en algo relacionado con ella. Pues nada, imaginaros con lo poco que me gusta a mí complicarme la vida, pues me apunté enseguida. No hace falta decir que Elna tardó menos de un segundo en apuntarse al carro.

Avui ens hem aixecat cansats, ha estat un cap de setmana, diguem-ne..."d'emocions fortes", però de seguida que hem vist el sol com brillava, ens hem mirat i l'Elna m'ha dit: "Mama, avui farem les fotos dels globus??" "Sííííí!!!!" I amb en Rode i l'Enzo d'ajudants ens hem embarcat en el primer camp que hem trobat i de córrer, saltar, cridar a ple pulmó i sobretot riure i riure i riure, ens n'hem fet un bon tip. 

Hoy nos hemos levantado cansados, ha sido un fin de semana, digamos ... "de emociones fuertes", pero enseguida que hemos visto el sol como brillaba, nos hemos mirado y Elna me ha dicho: "Mama, hoy haremos las fotos de los globos ?? ""Siiiii !!!!" Y con Rode y Enzo de ayudantes nos hemos embarcado en el primer campo que hemos encontrado y a correr, saltar, gritar a pleno pulmón y sobre todo a reír y reír y reír,  hasta que no hemos podido más.

I sí, jo també he fet una mica la cabreta pel mig dels camps...
Sí, yo también he saltado un poco enmedio de los campos...


Fa bastant temps, en aquest post, us parlava de la màgia de les coses senzilles, i en les imatges es pot veure l'Elna bufant una dent de lleó. Realment, no hi ha res com deixar volar els maldecaps, airejar-nos una mica i fer-nos una mica els nens per tornar a començar una setmana més amb energies renovades. 100% recomanable!! Qualsevol excusa és bona!

Hace bastante tiempo, en este post, os hablaba de la magia de las pequeñas cosas, y en lñas imágenes se ve a Elna soplando un diente de león. Realmente, no hay nada como dejar volar las preocupaciones, airearnos un poco y hacer un poco de niños para volver a empezar una semana más con energías renovadas. 100% recomendable !! Cualquier excusa es buena!
Podeu consultar totes les fotos de la gent que s'ha unit al projecte a Instagram buscant el hashtag #soyinspiracción. Hi trobareu la nostra. A veure si us animeu i us hi veig també!! Si ho feu, expliqueu-m'ho, m'agradarà saber que us heu animat.

Podéis consultar todas las fotos de la gente que se ha unido al proyecto en Instagram buscando el hashtag # soyinspiracción. Encontraréis la nuestra. A ver si os animáis y veo las vuestras también!! Si lo hacéis contádmelo, me gustará saber que os habéis animado!

You Might Also Like

3 comentarios

  1. Comentari de l'àvia: Que guai, algun dia hem covideu a gaudir de la nature am vosaltres.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Doncs quan vulgui!!! Això era a tocar Navata, no et pensis. En qualsevol moment es pot apuntar. Després dels virus, les febrades i tot plegat ja tocava airejar-nos!!

      Eliminar
  2. Comentari de l'àvia: Que guai, algun dia hem covideu a gaudir de la nature am vosaltres.

    ResponderEliminar