Trench

jueves, marzo 26, 2015

No he donat la benvinguda a la primavera al blog, suposo que perquè aquí encara no es nota que hagi arribat, però avui em venia de gust fer un post de moda i la peça primaveral per excel.lència és el trench. No abriga, però si fa una mica d'aire et salva. I si l'has de dur a la mà és molt lleuger, per tant, per mi és un bàsic en aquesta època!! M'agrada el clàssic, el de color camel. M'agrada especialment amb jeans, però també amb pantaló negre.
No he dado la bienvenida a la primavera en el blog, supongo que porque aquí todavía no se nota que haya llegado, pero hoy me apetecía hacer un post de moda y la pieza primaveral por excelencia es el trench. No abriga, pero si hace un poco de aire te salva. Y si tienes que llevarlo a cuestas es muy ligero, por lo tanto, para mí es un básico en esta época!! Me gusta el clásico, el de color camel. Me gusta especialmente con jeans, pero también con pantalón negro.


També es pot portar amb denim short, però és un look més arriscat. También con short denim, pero es un look más arriesgado.
O combinat amb bambes. O combinado con deportivas.
I perquè no, per ells i per els peques: Y porqué no, para él y para los peques:


I vosaltres, el teniu al vostre armari? El penseu fitxar aquesta primavera? 
Y vosotros, lo tenéis en vuestro armario? Lo pensáis fichar para esta primavera?
Tots els collages fets per wif&l. Fotos i enllaços al meu tauler de Pinterest.
Todos los collages hechos por wif&l. Fotos y enlaces en mi tablero de Pinterest.

You Might Also Like

0 comentarios