Wedding inspiration

domingo, marzo 15, 2015


SĆ­ sĆ­, ho heu llegit bĆ©: wedding inspiration! Ɖs veritat que aquella ĆØpoca en quĆØ cada any tenĆ­em quatre casaments, ja ha passat, perĆ² Ć©s que dues meves amigues (la Mariona i l'Eli) m'han fet saber que es casen i tenia moltes ganes de preparar-los un post amb una mica d'inspiraciĆ³. 

SĆ­, sĆ­, lo habĆ©is leĆ­do bien: wedding inspiration! Es verdad que aquella Ć©poca en que cada aƱo tenĆ­amos cuatro bodas, ya ha pasado, pero es que dos de mis amigas me han anunciado que se casan y tenĆ­a muchas ganas de prepararles un post con un poco de inspiraciĆ³n.
A la Mariona me la imagino vestida de rosa, no sĆ© perquĆØ, potser perquĆØ Ć©s ballarina i la imagino amb un look molt delicat, amb el cabell semirecollit i amb flors. 
A Mariona me la imagino vestida de rosa, no sƩ porquƩ, tal vez porque es bailarian y la imagino con un look muy delicado, con el pelo semirecogido con flores.


A l'Eli me la imagino amb un vestit paraula d'honor, amb el cabell deixat anar, tambĆ© amb flors i molt natural. 
A Eli me la imagino con un vestido palabra de honor, con el pelo suelto, tambiƩn con flores y muy natural.

No sĆ©, les dues guapĆ­ssimes com sĆ³n elles, perĆ² tan diferents, Ćŗniques... 
No sĆ©, las dos guapĆ­simas como son ellas, pero tan diferentes, Ćŗnicas...

La decoraciĆ³ senzilla perĆ² molt cuidada i delicada.
La decoraciĆ³n sencilla pero muy cuidada y delicada.



La veritat Ć©s que si ara em tornĆ©s a casar hi hauria coses que faria molt diferents, en canvi d'altres no les canviaria, per exemple el vestit: mai hauria pensat que em casaria amb un vestit totalment d'encaix, perĆ² va ser provar-me'l i dir "Ɖs aquest"! I canviaria el banquet, el faria mĆ©s senzill i a poder ser a l'aire lliure!!!! I vosaltres? ho tornarĆ­eu a fer igual o canviarĆ­eu coses?
La verdad es que si volviera a casarme harƭa algunas cosas de forma muy distinta, en cambio otras no las cambiarƭa, por ejemplo el vestido: nunca habrƭa pensado que me casarƭa con un vestido de encaje, pero fue probƔrmelo y decir "Es Ʃste"! Y cambiarƭa el banquete, lo harƭa mƔs sencillo y a poder ser al aire libre!!!! Y vosotros? Volverƭais a hacerlo igual o cambiarƭais cosas?

Fotos al meu Pinterest (allƠ trobareu tots els enllaƧos). Fotos en mi Pinterest (allƭ encontrarƩis los enlaces)

You Might Also Like

2 comentarios

  1. Que bonita la inspiration! Yo tambien si me volviera a casar haria el banquete al aire libre, en una de esas mesas largas, largas. Es lo unico que cambiaria, porque el dia fue perfecto! :)

    ResponderEliminar
  2. Pues sĆ­ Blanca, la experiencia cuenta, y seguro que habrĆ­a detalles a cambiar, pero el conjunto es inolvidable!! Un beso!

    ResponderEliminar