Perquè t'has de descarregar Wunderlist

lunes, septiembre 07, 2015


Segurament arribo molt tard i tothom ja coneix i utilitza al màxim aquesta aplicació. Per mi ha estat el descobriment tecnològic de l'estiu. I crec que em pot canviar la vida... de parella. Ara us explico el perquè en cinc punts:

Seguramente llego muy tarde y todo el mundo ya conoce y utiliza al máximo esta aplicación. Para mí ha sido el descubrimiento tecnológico del verano. Y creo que me puede cambiar la vida ... de pareja. Ahora os explico el porqué en cinco puntos:

1. Què és Wunderlist? (Qué es?)
Senzillament és una aplicació per crear llistes (llista de la compra, llibres que vols llegir, wish list, llista de tasques per acabar, sèries que vols mirar, llocs per visitar, etc). (us ho diu una fanàtica de les llistes que ha provat totes les apps de llistes existents).
Sencillamente es una aplicación para crear listas (lista de la compra, libros que quieres leer, wish list, lista de tareas para acabar, series que quieres mirar, lugares para visitar, etc). (os lo dice una fanática de las listas que ha probado todas las apps de listas existentes).


2. Com funciona? (Cómo funciona?)
Crees tantes llistes com vulguis i els hi pots assignar subtasques i persones que han de complimentar cada tasca. Cada tasca que finalitzes la pots marcar com a tal. A més et permet afegir una data de venciment i un recordatori per tal que t'avisi si alguna tasca s'ha de fer un dia i hora concret. És extremadament senzilla d'utilitzar.
Creas tantas listas como quieras y les puedes asignar subtareas y personas que han de cumplimentar cada tarea. Cada tarea que finalizas la puedes marcar como tal. Además te permite añadir una fecha de vencimiento y un recordatorio para que te avise si alguna tarea debe hacerse un día y hora concreto. Es extremadamente fácil de utilizar.

3. Per quines llistes la utilitzo jo? (Para qué la uso?)
Jo fa relativament poc que l'utilitzo. De moment tinc aquestes llistes:
Yo hace relativamente poco que la uso. De momento tengo estas listas:

Super                            Super
Feina                            Trabajo
Família                         Familia
Llibres                          Libros
Wishlist                        Wishlist

4. Perquè em pot canviar la vida... de parella? (Por qué me puede cambiar la vida... de pareja?)
Perquè es poden compartir les llistes!!! I lògicament nosaltres a casa tenim compartida la llista "Super". Ja no ens cal anotar les coses que falten a la nevera. Ja no ens hem de trucar cada vegada que algú ha d'anar al super per saber què fa falta. Tenim la llista perfectament actualitzada. Cada vegada que un dels dos recorda alguna cosa a comprar ho afegeix a la llista (l'app t'envia notificació que en Rode ha actualitzat la llista). I quan un dels dos estem al super, marquem la llista com a completada i l'altre també rep la notificació conforme la compra ja està feta!! O sigui, en el nostre cas ja no tindrem trucades de si falta aixó o falta allò o ostres me n'he oblidat de dir-te que també faltava això... S'ha acabat. Ara les trucades podran tenir molt més contingut perquè al final el dia a dia ha de ser fàcil i reservar el temps per les coses que realment importen.
Porque se pueden compartir las listas !!! Y lógicamente nosotros en casa tenemos compartida la lista "Super". Ya no necesitamos anotar las cosas que faltan en la nevera. Ya no hay que llamar cada vez que alguien tiene que ir al super para saber qué hace falta. Tenemos la lista perfectamente actualizada. Cada vez que uno de los dos recuerda algo a comprar lo añade a la lista (la app te envía notificación que Rode ha actualizado la lista). Y cuando uno de los dos estamos en el super, marcamos la lista como completada y el otro también recibe la notificación conforme la compra ya está hecha !! O sea, en nuestro caso ya no tendremos llamadas de si falta esto o falta aquello o ostras me he olvidado de decirte que también faltaba eso ... Se acabó. Ahora las llamadas podrán tener mucho más contenido porque al final el día a día tiene que ser fácil y guardar el tiempo para lo que realmente importa.



Fa relativament poc Windows ha comprat aquesta aplicació i crec haver llegit que la vol incorporar en el Windows 10. O sigui que d'aquí poc la tindrem de sèrie en els PC's, però jo et recomano que te la baixis JA! És gratuïta i compatible per IOs i Android.

I tu, tens alguna aplicació que vulguis compartir? Espero els teus comentaris.

Hace relativamente poco Windows ha comprado esta aplicación y creo haber leído que la quiere incorporar en el Windows 10. O sea que dentro de poco la tendremos de serie en los PCs, pero yo te recomiendo que te la bajes YA! Es gratuita y compatible para IOs y Android.

Y tú, tienes alguna aplicación que quieras compartir? Espero tus comentarios.

You Might Also Like

3 comentarios

  1. Fantàstic!!!, em sembla que ens pot anar molt i mooooolt bé. Ara mateix me la descarrego.
    Sóc la reina de les listes!!!

    ResponderEliminar