September wishlist

jueves, septiembre 17, 2015



Sovint hi ha coses que m'agraden i faig una llista per anar-me-les comprant quan pugui o per continuar-hi somiant (ja que algunes de moment no estan a l'abast...). Aprofito el blog per començar una whishlist mensual i obligar-me a anar-me donant algun d'aquests capritxos... Per tant, aquí va la llista de coses que m'han agradat aquest mes:

A menudo hay cosas que me gustan y hago una lista para comprarmelas cuando pueda o para continuar soñando (ya que algunas de momento no están a mi alcance ...). Aprovecho el blog para comenzar una whishlist mensual y obligarme a mí misma a darme alguno de estos caprichos ... Por lo tanto, aquí tienes la lista de cosas que me han gustado este mes:








1. Arracades Infinit TOUS - Pendientes  M'agraden molt les arracades de perles, però no me les compro bones i se m'acaben fent malbé. Potser aquestes de plata em poden durar més. Me encantan los pendientes de perlas pero como no me los compro de calidad se me acaban poniendo feos. Tal vez estos de plata me duren más.

2. Camisa de dormir i bata hindú OYSHO - Camisón y bata hindú No dormo mai amb camisa, però les trobo molt femenines, o sigui que m'agradaria acostumar-m'hi. I aquesta no pot ser més bonica. La bata per sortir del llit ara que comença a fer més fred, imprescindible i de la mateixa col.lecció que la camisa. No duermo nunca con camisa, pero las encuentro muy femeninas y me gustaría acostumbrarme. Y esta de Oysho no puede ser más bonita. La bata a conjunto ahora que empieza a hacer  más frío por las mañanas es imprescindible y la hay en la misma colección.

3. Curs Librologie JACKIE RUEDA - Curso Librologie  Aquest curs és per aprendre a fer llibres de fotos més bonics. Com que tinc pendent fer els llibres de fotos des del primer any de l'Elna i també vull fer el llibre de receptes de la família (tal com et vaig explicar aquí), a aquest curs m'apunto segur!! Este curso es para aprender a hacer libros de fotos más bonitos. Tengo pendiente hacer los libros de fotos des del primer año de Elna y también quiero hacer el libro de rectas de la familia (como te conté aquí), o sea que a este curso me apunto seguro!!

4. Bossa per tupper SNAILBAG - Bolsa para tupper  Acabo de descobrir aquestes bosses per portar el menjar a la oficina i els dissenys són preciosissims!! La necessito JA! Acabo de descubrir estas bolsas para llevar la comida a la oficina y sus diseños son preciosisimos!! La necesito YA!!
5. Sabata saló negra - Zapato salón negro Necessari i els que tinc estan gastats del taló (conduir em fa malbé totes les sabates, no us passa???) Necesarios y los que tengo estan gastados del tacón (conducir me desgasta todos los zapatos, no os pasa???)

6. Llibre LAURA VANDERKAM - Libro M'estic llegint el seu altre llibre "I Know how she does it" i m'està agradant força, i com que vull canviar la meva rutina matinal (ja t'ho explicaré en un altre post), crec que m'anirà de fàbula llegir-lo. Me estoy leyendo su otro libro "I Know how she does it" y me está gustando bastante, y ya que quiero cambiar mi rutina matinal (ya te lo contaré en otro post...) creo que irá de fábula leerlo.

7. Netejador facial en expuma NUXE - Limpiador facial en espuma ÉS el netejador facial que més m'ha agradat de tots els que he provat (textura, olor i resultat) i no el trobo a cap farmàcia!! L'hauré de comprar per internet, o algú sap d'alguna farmàcia que el tinguin per la meva zona?? Es el limpiador facial que más me ha gustado de todos los que he probado (textura, olor y resultado) y no lo encuentro en ninguna farmacia de la zona!! Lo tendré que comprar por internet, o alguien sabe dónde lo puedo comprar por mi zona??

Per cert, que dilluns és el meu aniversari i m'he portat molt bé aquest any, o sigui que potser alguna cosa cau. Ja t'explicaré.
Por cierto que el lunes es mi cumpleaños y como me he portado muy bien este año, tal vez algo cae. Ya te contaré.

You Might Also Like

2 comentarios

  1. Mirin aquest netejador va súper bé, fa més d´un any q l´utilitzo; ja porto uns 3 pots. El pots trobar a la farmàcia del carrer Joan Maragall de Figueres juntament amb altres productes de la marca. No cal q intentis comprar-lo per internet q no podràs; és una marca francesa i només es pot comprar on-line en territori francès.
    Espero q el meu primer comentari al blog s; enviï correctament. Muuuuaaaa sister!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eiii cuca, doncs sí!!
      En aquesta farmàcia que em dius és on el vaig comprar per primer cop però hi he passat un parell de vegades més i no l'hi he trobat. Tu sempre l'has comprat allà? Si hi vas un altre dia i el trobes ja saps... Per cert, et truco perquè no ens hem vist en tot el WE (no pot ser!!)
      Molts petons i em fa molta il.lusió que hagis comentat!

      Eliminar