MENÚS SEMANALES NOVIEMBRE

viernes, noviembre 13, 2015

























Hace ya un par de meses que te conté cómo organizar los menús semanales, y te expliqué la forma como lo hacíamos en casa. Esta entrada se convirtió en una entrada muy popular, cosa que me llevó a pensar que es un tema que a todos nos preocupa y nos lleva de cabeza. A mí personalmente lo que más me cuesta es planificar las cenas de la semana. Para facilitarte un poco más la tarea, hoy quiero compartir contigo el menú que tenemos previsto para la semana entrante. Como hoy es viernes, queda tiempo de sobra para hacer la compra y organizarte.

Ja fa un parell de mesos que et vaig explicar com organitzar els menús setmanals, i et vaig explicar la forma com ho fèiem a casa. Aquesta entrada va esdevenir una entrada molt popular, cosa que em va portar a pensar que és un tema que a tots ens preocupa i ens porta de cap. A mi personalment, el que més em costa és planificar els sopars de la setmana. Per facilitar-te una mica més la tasca, avui vull compartir amb tu el menú que tenim previst per a la setmana entrant. Com que avui és divendres, queda temps de sobres per anar a comprar i organitzar-te.






















Espero que te sea útil y, ya sabes, si no quieres perderte ningún post, suscríbete al blog en el formulario que se encuentra en el pie del post y recibirás los nuevos posts en tu mail.

Espero que et sigui útil i, ja saps, si no vols perdre't cap post, subscriu-te al bloc en el formulari que es troba al peu del post i rebràs els nous posts al teu mail.

You Might Also Like

0 comentarios